MaxScript Kitabımın Basımı İçin Sözleşme İmzalandı.

MAXScript Kitabı Ön Kapağını Büyük Olarak Görmek İçin Tıklayınız!

3DS Max MaxScript Destekli Ürettiğim 3D Modeller

3DS MAX MAXScript İle Üretilen Modeller

MaxScript İle Ürettiğim 3D Vektörel Desenler

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Verdiğim 3DS MAX Eğitimleri / Dersleri ve Projeleri

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 

MAXSCRIPT DERSİNDE YAPILAN UYGULAMALAR

Şekil 3.7 Dört işlem uygulaması
Şekil 3.8 Fonksiyon kullanarak koni çizilmesi
Şekil 6.9 Sütun modelleme uygulaması (değiştirici uygulama)
Şekil 6.10 Kemer modelleme uygulaması
Şekil 6.13 For komutu ile orjinin merkezinde döndürerek çoğaltma
Şekil 6.15 For komutu ile dairesel çoğaltma
Şekil 6.20 Döner merdiven modelleme uygulaması
Şekil 6.21 Pervane modelleme uygulaması
Şekil 6.27 Karınca evleri modelleme uygulaması (while)
Şekil 7.1 Halka çizme script’inin çalıştırılması
Şekil 7.2 Halka çizme script’inin sonucu ve listener kodları
Şekil 7.3 Halka çizme script’inde alt nesne seçim seviyeleri
Şekil 7.4 Kare çizme script’nin sonucu ve listener kodları
Şekil 7.5 Kare çizme script’nin alt nesne seçim seviyeleri
Şekil 7.6 Fonksiyon yardımı ile üçgen çizme
Şekil 7.8 Çizgilerin bağlantı noktalarının nesnelerle ilişkilendirilmesi
Şekil 8.1 Pervane modelleme uygulaması
Şekil 8.2 Silindir modelleme uygulaması (Soyut nesnelerin üretimi)
Şekil 8.3 Bağlantı noktalarının, bulundukları konuma göre taşınması
Şekil 8.6 Silindirden su çarkı modelleme uygulaması
Şekil 8.7 Silindirden raf modelleme uygulaması
Şekil 8.10 Ok modelleme uygulaması
Şekil 8.11 Sehpa modelleme uygulaması
Şekil 8.12 Bağlantı noktalarının taşınması
Şekil 8.14 Nesnenin kenarlarının kırılması
Şekil 8.18 İnsan modelleme uygulaması (Poly Modelleme)
Şekil 8.19 Tabure modelleme uygulaması
Şekil 9.2 Güneş sistemi modelleme uygulaması
Şekil 9.5 Değişen konum değerinin gösterilmesi uygulaması
Şekil 9.6 Bağlantı noktası konumu canlandırma uygulaması (animatevertex)
Şekil 9.7 Doğru parçasının bir merkezde dönmesi uygulaması
Şekil 9.13 Ranger modelleme uygulaması (Orientation_Constraint)
Şekil 9.14 Zincirli salıncak modelleme uygulaması (LookAt_Constraint)
Şekil 9.18 Canlandırma yolunun şekle dönüştürülmesi (maxOps.trajectoryMode)
Şekil 11.1 Omni ışık oluşturma
Şekil 14.1 Nesneleri sivrilten bir değiştirici plugin uygulaması

Ana Sayfa İçin Tıklayınız! Özgeçmiş İçin Tıklayınız! Şanlı Türk Bayrağı Özgeçmiş İçin Tıklayınız!